Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan

  • masa pelepasan:2024-02-11 13:42:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:533
  • Penerangan pantas:

    Astrakhan,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,

Kandungan artikel

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

AstrakhanPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

RizePemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan



Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Kekerjaan MeticulousApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,AstrakhanJenis pengubah jenis kering, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Operasi pengubah tenggelam minyak


Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

servis teknikalPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang,AstrakhanHarga pengubah jenis kering seri scbh15, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Transformer

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

AstrakhanMaklumat produk lain
  • Bandar DandongLift penglihatan villa rumahCara memilih cat berasaskan air

    Bandar DandongLift penglihatan villa rumahCara memilih cat berasaskan air

  • KaliganjSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang ses

    KaliganjSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang ses

  • CesenaPlatform angkat tetap hidraulikMempengaruhi faktor harga

    CesenaPlatform angkat tetap hidraulikMempengaruhi faktor harga

  • CesenaJembatan naik bimbitKedudukan pengeluar yang disesuaikan

    CesenaJembatan naik bimbitKedudukan pengeluar yang disesuaikan

  • AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri

    AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri

  • AvorinoHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahModel pengeluaran

    AvorinoHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahModel pengeluaran

  • AvorinoLift rumah tangga 5 tingkat kecilPermintaan pasaran semakin meningkat

    AvorinoLift rumah tangga 5 tingkat kecilPermintaan pasaran semakin meningkat

  • DoharSuhu maksimum pengubah tenggelam minyakSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut

    DoharSuhu maksimum pengubah tenggelam minyakSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut

  • segera:Peringatan: Maklumat Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan memberi anda Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan. Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Astrakhan1600KVA transformer priceAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!